Моята сигурност

С VIVAONLINE имате сигурен достъп до детайлите за Вашите услуги от всяка една точка с наличен интернет!

Във VIVACOM се стремим да Ви предоставим съвременни услуги, които имат най-високо ниво на защита от злоупотреби. Знаем, че за Вас е важно да можете да достъпвате данните за Вашите услуги от всякъде, където има интернет свързаност, но също така знаем, че е важно Вашите данни да бъдат защитени и да не попаднат в недоброжелатели. За да запазим данните Ви достъпни само за Вас, но в същото време VIVAONLINE да бъде удобен за използване, сме предприели следните мерки:

  1. Не регистрирани VIVAONLINE потребители имат достъп само до обща информация за възможностите на портала и до допълнителна помощна информация.
  2. Регистрацията във VIVAONLINE е възможно да бъде извършена само от титуляр на VIVACOM услуги, след предоставяне на валиден email адрес, който трябва да бъде потвърден от него. За да има успешна регистрация, следва да се въведе номер на активна VIVACOM услуга, на която ще бъде изпратен SMS с верификационен код или ако услугата не е мобилна, наш представител ще се свърже с титулярът на услугите на предварително посочен телефон за връзка , за да го верифицира. След като се убедим, че титулярът на абонамента желае да ползва VIVAONLINE, ще предоставим възможност за използване на портала.
  3. Регистриран потребител може да използва VIVAONLINE услугите само чрез достъп до портала на адрес http://vivaonline.bg или https://vivaonline.bg, като достъп чрез уебсайтове с различен адрес от посочените не се предоставя от VIVACOM.
  4. Достъпът до данни във VIVAONLINE може да се извърши само от успешно регистрирани потребители след въвеждане на валиден email адрес и парола.
  5. С цел допълнителна сигурност, когато потребител въвежда своята парола, не е възможно буквите, цифрите и символите да се визуализират в полето за парола и по този начин да бъдат изложени на показ пред трето лице.
  6. В случай, че паролата бъде забравена, ние деактивираме настоящата и предоставяме временна парола, която следва да смените с нова, персонална парола, която е достъпна отново само за титуляра.
  7. Титуляр на определени услуги, може да даде достъп до VIVAONLINE на трето лице за проверка на сметка, изпращане на SMS и др. Допълнителният достъп се предоставя чрез различен email и парола за достъп, като настройките се извършват от секция Моите настройки. По този начин, титуляра запазва основния достъп до портала защитен, но в същото време предоставя информация за услугите на трети, оторизирани лица.
  8. VIVAONLINE e проектиран, така че ако титулярът на абонамента приключи работата си в VIVAONLINE, но не излезе от достъпът си изрично, портала автоматично излиза от него след 2 часа без активност.

За допълнителна сигурност, ние Ви препоръчваме:

  1. Променяйте Вашата парола за достъп поне веднъж в рамките на 3 месеца. По този начин имате гаранция, че ако по някакъв начин, трето лице успее да получи от Вас настоящата Ви парола, достъпът му ще бъде ограничен, веднага, след като направите промяна.
  2. Избирайки парола си за достъп Ви съветваме да използвате комбинация от букви, цифри и символи, която е позната само за Вас и която трудно може да бъде отгатната от трето лице.
  3. Съветваме Ви да не записвате Вашата парола и да не я държите на места, където може да бъде достъпна за трето лице.
  4. Съветваме Ви да не оставяте Вашият мобилен телефон или компютър без надзор.
  5. Съветваме Ви, когато сте заредили VIVAONLINE, да не оставяте Вашият компютър без надзор.
  6. След приключите използването на VIVAONLINE, винаги излизайте от достъпа си чрез бутон Изход.
  7. Не запаметявайте Вашите потребителско име и парола за вход във VIVAONLINE в браузера си.
  8. Препоръчваме Ви да не използвате VIVAONLINE от публични или общодостъпни компютри.